Klacht van Dijk Witgoedreparatie : Onder valse voorwendsels ben ik opgelicht voor 250 euro

sad Niet opgelost
e.w. bernaerts

Mijn diepvries is kapot en ik belde naar Van Dijk Witgoedreparatie. Ik zou terug gebeld worden voor een monteur in de buurt. Dat gebeurde en een dag later kwamen twee monteurs die na enkele minuten constateerden dat de motor kapot was. Op mijn vraag of ik dan niet beter een nieuwe vriezer kon aanschaffen antwoorden zij dat dat dit veel voordeliger was en de motor IS tenslotte de diepvries.
Een nieuwe motor kwam op 325 euro. Die moesten ze dan wel bestellen. Dan zouden ze me terug bellen en de vriezer komen ophalen om de motor te plaatsen. Alles bij elkaar zou het 489 euro kosten. Ik moest wel 250 euro aanbetalen, wat ik stom genoeg deed.
Mijn vriend vertrouwde het zaakje niet en ging googlen, waarbij we er achter kwamen dat er een hele reeks klachten tegen Van Dijk liep. En de bewuste motor kostte 79 euro.
Toen ik het bedrijf belde werd er niet meer opgenomen. Toen mijn vriend met zijn mobiel belde werd er wel opgenomen en de dame van het bedrijf zei dat ze het uit ging zoeken en dat ze terug zou bellen.. Wat natuurlijk niet gebeurde.

250 .euro terug betalen.
Er is geen oplossing aangeboden. Ik heb niets meer van Van Dijk gehoord, ben 250 euro armer en aan mijn diepvries is niets gedaan.

Ook een klacht indienen over van Dijk Witgoedreparatie ?