Klacht van Dijk Witgoedreparatie : Slecht advies, slechte communicatie, niet de beloofde garantie. Malafide praktijken.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 362328
Gebruiker
H.waasdorp
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 27 januari j.l. heb ik een koelvriescombinatie laten contoleren door Van Dijk Witgoedreparatie. Het koelgedeelte functioneerde niet. Advies was 24h. laten ontdooien i.v.m. ijsophoping. Gedaan, maar geen resultaat. Volgens de receptioniste wilde de monteur niet meer langskomen omdat het ‘hoogst waarschijnlijk’ aan de motor lag. Reparatie was te kostbaar. Dit klopt niet, want het vriesgedeelte functioneert nog. Monteur weigerde telefonisch uitleg te geven.

Als ik de reacties online lees ben ik niet de enige. Dit lijkt op een bedrijf met malafide praktijken.

De oplossing

Aanpassing van beleid en geld terug.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.waasdorp
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen reactie gehad, al had ik niet anders verwacht.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over van Dijk Witgoedreparatie ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen