Klacht Van Dobben Kroketten: Kroketten knappen open en zijn vervolgens nog koud van binnen

Peter

Kroketten knappen open en zijn vervolgens nog koud van binnen

Probleem oplossen en eventueel vergoeding

Bijlagen

Geen aangeboden oplossing van Van Dobben. Mijn oplossing: Paneer proces verbeteren (zorgen dat er geen gaten in de korst zijn) Betere controles!

Geachte Peter,

Hartelijk dank voor uw melding. Kunt u aangeven hoe u de croquetten bereid heeft? Welke temperatuur, ontdooid of bevroren, welk type olie, inhoud van de frituurpan aantal stuks tegelijk?

Het is product eigen bij de Van Dobben croquetten dat er een beetje ragout door de korst lekt bij het verwarmen. Als de olie heet genoeg is dan schroeit dit direct dicht en kan de croquet gewoon verder bereid worden. Het is dan ook belangrijk om de croquet in de hete olie te houden! Als u de croquet te vroeg uit de olie haalt is deze inderdaad niet heet van binnen.

We horen graag van u wat de bereiding geweest is, zodat we u kunnen helpen aan een heerlijke croquet.

Van Dobben webcare
    Peter
    Bevroren, 180 graden, frituurolie van diamant, 1 tegelijk gebeurt ook bij 2 tegelijk, de gaten zijn al zichtbaar voor het bakken. als dit product eigen is van dobben is dan moeten jullie je schamen om dit als kwaliteit kroket te verkopen. de ragout hoort niet in contact te komen met het frituurvet.

Gr
    Geachte,

Hartelijk dank voor uw snelle reply. De bereidingswijze lijkt correct. Wat doet u als de croquet begint te sputteren? Haalt u deze uit de diamant, of laat u 'm dichtschroeien?

Het is namelijk erg belangrijk om de croquet in het vet te laten, zodat deze dicht kan schroeien. Dit is de normale gang van zaken bij onze croquetten. De korst van de Van Dobben croquetten is vrij dun, dat is kenmerkend voor onze producten. Doordat de ragout warm wordt zet deze uit. Hierdoor loopt er een beetje ragout uit de croquet, maar dit verbrandt in het vet en de gaatjes gaan direct dicht, zodra de ragout in contact komt met de hete olie. Vandaar dat de temperatuur van de olie zo belangrijk is. De olie loopt niet inde croquet, omdat de ragout juist naar buiten loopt. Ik zal uw klacht en gegevens doorgeven aan onze consumentenservice, zodat zij een vergoeding naar u kunnen regelen, zodat u het met onze tips nog een keer kunt proberen. We hopen dat het resultaat dan beter is, zodat u kunt genieten van onze heerlijke kalfscroquet.

Als u ons uw IBAN nog door wil geven dan kunnen wij zorgen dat de vergoeding naar u toekomt.

Van Dobben Webcare.
    Peter
    Ik laat hem erin tot de wekker gaat,
    dichtschroeien werkt niet want het borrelt en loopt eruit de frituurpan in,
    (waar de frituurpan ook ontzettend vies van word)
    als je een kroket er te lang in laat liggen dan pas zou de kroket moeten knappen, ragout hoort er niet eerder uit te lopen.

Van Dobben is een kwaliteit kroket in de ogen van velen zorg voor betere controles op de kroket voor de eventuele gaten zoals ik op de foto laat zien,

conclusie: de kroketten moeten beter gepaneerd worden en betere controles

Vergoeding stel ik op prijs maar wat nog belangrijker is dat de kroket geperfectioneerd word.

Als jullie willen bied ik me aan om zelf bij het productie proces te gaan kijken wat er mis gaat

Met vriendelijke groet

Peter Leistra
    NL52RABO0341705772

P J J Leistra

Voor de vergoeding
    Geachte heer Leistra,

Hartelijk dank voor uw reactie en uw aanbod. Wij zullen de vergoeding naar u toe sturen. Uw klacht is helaas een klacht die wij al jaren krijgen, maar waar wij niets aan kunnen doen, omdat die direct gevolg is van onze dunne korst, wat nu juist een van de belangrijkste eigenschappen is van onze croquet.

Er zijn mensen die problemen hebben met de bereiding, maar gelukkig zijn er ook heel veel mensen die juist groot fan zijn van onze croquet en die juist deze dunne korst willen.

De vergoeding komt naar u toe, zal binnen enkele weken overgemaakt worden.

Van Dobben Webcare.

Ook een klacht indienen over Van Dobben Kroketten?