Klacht Van Dobben Kroketten: Te weinig kroketten in het gesloten doosje

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 418463
Gebruiker
6 Dobbe kalfskroketten
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Vandaag bij de Albert Heijn in Rijswijk een doosje met 6 kalfskroketten gekocht!
Helaas zaten er maar 5 in!
Doosje was dicht!

Gewenste oplossing

Misschien een nieuw doosje?
Geboden oplossing
Heb er niets van gehoord!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Van Dobben Kroketten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer of mevrouw Chatelin,

    Heel vervelend dat er een croquet te weinig in de verpakking zat. Dit kan helaas een hele enkele keer gebeuren. Normaliter zou onze checkweger dit moeten ondervangen, maar we zullen onderzoeken wat er in dit geval aan de hand is!

    Ik zal uw gegevens doorspelen naar onze consumentenservice, zodat zij contact met u op kunnen nemen over de afhandeling. U kunt ons in het vervolg ook bereiken via de gegevens op de verpakking. U staat dan in direct contact met ons.

    Met vriendelijke groet,
    Van Dobben webcare
  2. Auteur
    Van Dobben Kroketten
    Datum
    Geachte heer of mevrouw Chatelin,

    Het betreurt ons zeer dat u ons als "niet opgelost" beoordeeld. Als u in uw telefoon kijkt zult u zien dat u enkele gemiste oproepen heeft van een nummer uit Tilburg en dat u ook een voicemail van ons zou moeten hebben. Wij doen ons uiterste best om met u naar een oplossing te komen, maar daarvoor moeten we wel in contact met u kunnen komen.

    Als u net als ons wil werken aan een oplossing dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen via info@vandobben.nl of ons op een andere manier uw mailadres aan ons door te geven, zodat we met u in contact kunnen komen.

    Met vriendelijke groet,
    Van Dobben Webcare
  3. Auteur
    6 Dobbe kalfskroketten
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Van Dobben Kroketten
    Datum
    Geachte,

    We hebben u weer geprobeerd te bellen en uw voicemail ingesproken. Heeft u het juiste telefoonnummer opgegeven? Kunt u een mailadres opgeven? We willen u graag spreken/mailen, maar op een of andere manier krijgen wij u alleen via deze weg te pakken..

    Met vriendelijke groet,
    Van Dobben Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Van Dobben Kroketten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen