Klacht Van Dobben Kroketten: Van Dobbenkroket, ni et meer zo lekker als hij was

sad Niet opgelost
Fer

Beste Van Dobbenkroketten.
De klacht bestaat uit 2.
1. Waarom zijn ze zoveel kleiner geworden?
Maar dan denk ik allah kan er mee doir. Maar. ......
2. Ze zijn niet meer zo lekker, als zevan waren. Ik ben nu op zoek naar een lekkerder kroket. De korst is taai en hard. Niet meer zoals ze waren.
Mijn vraag, waarom verandert een produkt als het goedvan is. Daarna is hrt verslechterd zo jammer.

Gewoon de kroket weer terugdraaien. Zoals hij was!
Niets

Van Dobben Kroketten
    Geachte,

Ten eerste danken wij u hartelijk voor het plaatsen van de klacht. Dit geeft ons de mogelijkheid om te reageren!

Voor wat betreft uw klachten, de Van Dobben rundvleescroquet heeft al jaren hetzelfde gewicht, 80 gram in de supermarkt en 100 gram in de snackbar en de horeca. We hebben bewust gekozen tussen verschillende maten per kanaal, zodat we onderscheid kunnen houden. Wellicht bent u gewend ze buitenshuis te kopen?

Voor uw tweede klacht, ook de korst is niet verandert, maar we hebben wel ongeveer een jaar geleden een ovenvariant geïntroduceerd. En deze heeft inderdaad een hardere korst en kan wat taaier zijn. Reden hiervoor is dat deze op een andere manier bereid worden en zonder de stevigere korst zou er alleen maar een plasje ragout in de oven liggen. Heeft u de over variant wellicht geprobeerd?

Nogmaals dank voor uw reactie!

Van Dobben
    Fer
    Sorry, maar ik ben niet content met dit antwoord. Beetje slapjes.
    Mij klacht wordt eigenlijk verdraaid.
    Ik, als consument denkt er dus anders over. En dan van velen jaren een van Dobben consument. Met het gehele gezin! Ik was hier al bang voor!.
    Groet
    Van Dongen
    Van Dobben Kroketten
    Geachte familie Van Dongen,

het spijt ons zeer dat u ontevreden bent met ons antwoord. We hebben niet verdraaid, we hebben alleen vragen gesteld om uw klacht beter te kunnen onderzoeken. Dit was wat ons betreft niet de eindconclusie, maar het begin van het onderzoek naar de oorzaak van het probleem.

Er kan altijd iets mis gegaan zijn tijdens productie, dus we onderzoeken graag verder wat er aan de hand is. We zullen onze consumentenservice vragen contact met u op te nemen, zodat we uw klacht op kunnen lossen.

Van Dobben

Ook een klacht indienen over Van Dobben Kroketten?