Opgelost door Van Donzel Wooncenter: Bestelde lampen werden niet teruggenomen door Van Donzel

MEMC72

Bestelde standaard lampen uit het assortiment werden niet teruggenomen. De lampen bleken te groot te zijn voor de eettafel. Eerst gebeld naar de zaak en kreeg het advies langs te komen met de lampen. Op zaterdag richting Uden gereden om vervolgens zonder mee te denken met de klant, het advies te krijgen om de lampen maar online te verkopen. Bij de vraag hoe Ik dit had kunnen voorkomen, werd mij medegedeeld dat Ik eerst een lamp uit de showroom had moeten meenemen. Voor een standaard lamp uit het assortiment, vind ik dit erg vreemd. Het zijn geen op maat gemaakte lampen. Ondanks het lange bestaan van Van Donzel, vind ik dit zeer teleurstellend. Als klant zal ik niet snel terugkeren en de mond tot mond reclame zal ook zijn dienst doen.

Meedenken met klant, lampen terugnemen en andere lampen aanbieden.

Wij vinden dat Van Donzel Wooncenter hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

MEMC72
Van Donzel heeft keurig contact opgenomen en geluisterd naar mij als klant. De communicatie die heeft plaatsgevonden de afgelopen weken is als totaalplaatje bekeken en een en ander berust op een misverstand. Van Donzel neemt de lampen terug en we kunnen een andere keuze maken. Ik ben erg tevreden over de afhandeling.

Ook een klacht indienen over Van Donzel Wooncenter?