Opgelost door Van Donzel Wooncenter: Bestelde lampen werden niet teruggenomen door Van Donzel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 267590
Gebruiker
MEMC72
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelde standaard lampen uit het assortiment werden niet teruggenomen. De lampen bleken te groot te zijn voor de eettafel. Eerst gebeld naar de zaak en kreeg het advies langs te komen met de lampen. Op zaterdag richting Uden gereden om vervolgens zonder mee te denken met de klant, het advies te krijgen om de lampen maar online te verkopen. Bij de vraag hoe Ik dit had kunnen voorkomen, werd mij medegedeeld dat Ik eerst een lamp uit de showroom had moeten meenemen. Voor een standaard lamp uit het assortiment, vind ik dit erg vreemd. Het zijn geen op maat gemaakte lampen. Ondanks het lange bestaan van Van Donzel, vind ik dit zeer teleurstellend. Als klant zal ik niet snel terugkeren en de mond tot mond reclame zal ook zijn dienst doen.

De oplossing

Meedenken met klant, lampen terugnemen en andere lampen aanbieden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Van Donzel Wooncenter hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MEMC72
Datum
Uiteindelijke oplossing
Van Donzel heeft keurig contact opgenomen en geluisterd naar mij als klant. De communicatie die heeft plaatsgevonden de afgelopen weken is als totaalplaatje bekeken en een en ander berust op een misverstand. Van Donzel neemt de lampen terug en we kunnen een andere keuze maken. Ik ben erg tevreden over de afhandeling.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Van Donzel Wooncenter?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen