Klacht Van Ekris: onjuiste informatie

sad Niet opgelost
Gebruiker1595539529

op de website verkeerde prijzen aangeven

niet met een vaag excuus aankomen
er is wel excuus aangeboden, maar echt een voorstel is er niet gedaan. er wordt gezegd om een inruil bod te geven, maar dat is al gedaan, wat niet niet conform de waarde van de auto is. blijft wel een heel zakelijke benadering, ik kreeg niet het gevoel serieus genomen te worden.

Goedemiddag heer/ mevrouw Veken.
    Dank voor uw melding. Wij konden u naam of melding niet plaatsen in ons bedrijf Van Ekris Mijdrecht.
    Bij navraag kwam ik erachter dat u Van Ekris Alphen aan den Rijn heeft gesproken. Toch antwoord ik u graag.

U heeft onze website www.voordeeldealers.nl bezocht en contact gehad met een collage uit Alphen
    wat betreft de prijstelling van de nieuwe Yaris Hybride. Inderdaad was het zo dat de van-voor prijs niet correct was op de website. Dit is met u besproken en is de prijs op de site gelijk aangepast. De korting blijft wel actief op de Yaris. Op de site van de voordeeldealers treft u een disclaimer aan waarin wij melden dat er fouten kunnen ontstaan, toch betreuren wij de situatie. De actieprijs is inclusief inruilpremie. Om van de actie gebruik te kunnen maken is een inruil noodzakelijk. Ik zie dat er nog geen berekening of officiële offerte gemaakt is voor u.
    Graag taxeren wij u inruil auto om u alsnog een offerte te kunnen overhandigen.
    Uiteraard zal dit naast Alphen aan de Rijn ook kunnen in de vestigingen Maarssen of Mijdrecht.

Van Ekris
    Dank voor uw reactie. Uiteraard moet de waarde van de auto reëel zijn voor beide partijen. Mocht u liever Mijdrecht of Maarssen willen bezoeken voor een echte offerte plannen wij dat graag met u in. Dan kunnen beide partijen zien wat er mogelijk is. U mag ons mailen maar uiteraard ook bellen. Dan plannen we graag een afspraak met u in.

Ook een klacht indienen over Van Ekris?