Klacht Van Es: van Es deurwaarders legt beslag belastingdienst terwijl alle schulden voldaan zijn

debs

al sinds 26 april 2013 heeft van Es deurwaarders 3 x beslag gelegd op mijn voorlopige teruggave. De deurwaarder zegt nooit geld van de belastingdienst te hebben ontvangen, en de belastingdienst zegt de bedragen te hebben over gemaakt. van Es weigert een overzicht te geven van openstaande en reeds betaalde posten.En geven aan niets te hebben ontvangen.Dit beweerd dhr MANGAL tenminste. belastingdienst zegt dat ik hiervoor bij van es moet zijn.Nu is het laatste dossier op 15 juli 2014 bij de belastingdienst gesloten. , en heeft van Es zonder mij een aanmaning te sturen op 25 juli wederom beslag gelegd. Ze weigeren ook het openstaand bedrag te noemen, wordt van het kastje naar de muur gestuurd maar ondertussen heeft van es al sinds april 2013 elke maand tot heden 309 euro ontvangen. En ze blijven beslag leggen voor schulden die bij mij niet bekend staan. Wat kan ik doen?

overzicht betalingen, sluiting dossier teveel betaalde tegoeden terug, en opheffing beslaglegging.

Wij vinden dat Van Es hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?