Klacht Van Gemert Woonwinkel en Schilders: verkeerde behangrol

Marion

Bij van Gemert in Dordrecht heb ik een rol behang besteld. Aan het meisje dat daar werkte gaf ik aan dat ik net iets meer dan 1 kleine rol nodig had, dat dan waarschijnlijk een grote rol een beter idee was, en die heeft zij zonder verdere informatie voorziening voor mij besteld.
Mijn man heeft vervolgens de rol opgehaald, zonder eigenlijk op te letten hoe groot de rol was, in de veronderstelling dat alles klopte. Thuis gekomen bleek de rol wel 2x zo breed als een normale behangrol en voor onze behoefte was de rol ongeveer 4x te groot. Had mijn man beter op moeten letten? Ja zeker, ik ook schijnbaar bij het bestellen, maar mevrouw had ook wel mogen melden dat de bewuste rol niet net iets groter dan 1 kleine rol is, maar wel 4x zo groot en ook 4x zo duur want ook dat is bij het bestellen niet vermeld.
Wij hebben contact met van Gemert opgenomen om te vragen samen tot een oplossing te komen, maar van Gemert weigert. Zij vinden dat wij hebben besteld, dat zij geen aanvullende informatie hoeven te geven. En bovenal dat wij de rol hebben meegenomen en dus akkoord zijn gegaan. Heel begrijpelijk, maar mijn man had op het ophaalmoment veel haast en had gewoon geen erg in de afwijkende maat. Wij vragen van Gemert niet om zelf volledig op te draaien voor de gemaakte fout, wij vragen om samen tot een oplossing te komen, en vinden het van weinig klantenvriendelijkheid getuigen dat ze ons compleet in de kou laten staan.

Wij vinden dat Van Gemert Woonwinkel en Schilders hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Van Gemert Woonwinkel en Schilders?