Klacht Van Gils Automobielen: onbetrouwbaar en verkopen van onveilige auto

Marc

op 4 augustus daar een auto gekocht. Eerlijk is eerlijk. Hoge kilometer stand. Dag erna ernstige koelvloeistof lekkage. Vrijdag de auto brengen dan wordt het gemaakt. Week later gebeld en afgesproken de auto maandag op te halen om 12 uur. Daar aangekomen bleek de auto niet klaar. Op onze opmerking waarom ze niet even bellen wordt met een grote mond en intimiderend gedrag gereageerd. Bij de reparateur bleek dat de auto ineens zeer slecht liep en bij het oplossen van dat probleem trad dezelfde koelvloeistof lekkage weer op. Uiteindelijk donderdag de auto opgehaald. Na onderzoek door deskundige bleek de beloofde reparatie van de ook lekkende rembekrachtiging niet gerepareerd te zijn. Verder bleken rondom de remblokken totaal versleten te zijn en de remvloeistof 10 jaar oud. Van gils stuurt een auto in onveilige staat de weg op.

vergoeding van de door ons gemaakte brandstof kosten ( ongeveer 400 nutteloze kilometers, vergoeding van de rembekrachtiging ( 145 euro) vergoeding van de remblokken ( 120 euro)

Van Gils Automobielen is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Van Gils Automobielen?