Klacht Van Gils Bestratingen: slechte bestrating geleverd

Ruud

Van Gils heeft oud gebakken klinkers gebruikt voor ons terras. In de praktijk blijkt dat er vele stenen (plm 50%) niet drogen, steeds groener worden en begroeien met mos en dat ondanks het terras volop in de zon ligt.
Bij navraag hier en daar gaat het waarschijnlijk om een partij klinkers waarvan de helft (te) zacht gebakken is en deze klinkers lange(???) droogtijd hebben.
Van Gils neemt onze klacht niet serieus en zegt niet verantwoordelijk te zijn voor het materiaal welk hij gebruikt. Hij heeft ons de stenen geadviseerd en geleverd, zijn ook rechtstreeks aan hem betaald. Leverancier blijkt de klinkercentrale te zijn.
Van Gils reageert niet of nauwelijks op onze mailtjes en telefoontjes. De klinkercentrale geeft aan niets met ons te maken te hebben; Van Gils heeft bij hem de stenen gekocht.
Van Gils heeft geopperd dat de stenen misschien geinpregneerd kunnen worden. Als wij vragen wat hiervan de kosten zijn en wat wij hierin van hem kunnen verwachten krijgen we geen reactie.

vervanging van het de slechte gebruikte klinkers of eventueel de kosten en uitvoering vsan het impregneren op zich nemen

Wij vinden dat Van Gils Bestratingen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ruud
    Helaas heeft heer van Gils pas met tussenkomst van de advocaat eieren voor zijn geld gekozen en heeft hij het teraas deze maand (juni 2015) geimpregneerd. De duurzaamheid van deze oplossing wordt betwijfeld maar dat is komende tijd afwachten. In ieder geval is er wat gebeurd.

Ook een klacht indienen over Van Gils Bestratingen?