Wij vinden dat Van Gils Paradontologie Amstelveen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Van Gils Paradontologie Amstelveen: rekening van mondhygieniste niet vergoed vanwege verkeerde code
Details
De klacht
Echter wat er aan schorte was een rekening betreffende de mondhygieniste van eind vorig jaar. Deze kreeg ik niet van mijn aanvullende tandarts verzekering vergoed. De reden naar ik begrijp een verkeerde code. Er zijn blijkbaar M (mondhygiene?) en P(paradontoloog?) codes. Bij mn vorige mondhygieniste in de praktijk van Noortwijk nooit last hiervan gehad; nu is er waarschijnlijk een P code gebruikt. Op mijn initiele reactie hierop werd ik gebeld door iemand van de admin van de praktijk: Ja er zijn meerdere codes en nee daar kunnen we nu niets meer aan doen, sorry.Als ik ergens klant ben heb ik toch recht op een correcte rekening? In dit geval zou er dan op moeten staan wie mij behandeld heeft (mondhygieniste) en wat zij gedaan heeft (standaard mondhygiene). Nu wekt de p-code de indruk ten onrechte dat de paradontoloog bij mij bezig is geweest. Daarom vergoedde mn aanv tandartsverzekering niet.
De oplossing
een nieuwe rekening met daarop de code van een mondhygienisteBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.