Klacht van Hal Restaurant: Slechte klachten behandeling van Restaurant van Hal

Klachtnummer
# 299487
Gebruiker
Lanters
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Geachte Dhr van Hal,
Wij gaan bijna elk jaar met Pasen met onze kinderen / klein kinderen een haantjes eten bij u restaurant . De haantjes smaken prima !! Op 1 april ’18 waren wij er ook om 18.00 uur . Het was echter niet de service die wij gewend zijn bij u . Drie maal waren er glazen met stukjes er uit en het servies voor het ijs waren ook stukjes uit . Je kunt dan je lippen lelijk beschadigen . En er waren enkele servetten gerafeld .
Groetjes Jan .
Geen enkele reactie van Restaurant van Hal. pas na telefonisch contact een reactie

Gewenste oplossing

1/2 haantje eten voor 6 personen met 50% korting

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat van Hal Restaurant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over van Hal Restaurant?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen