Klacht Van Ham Occassions: Bejegening

Klant Van Ham Dealer Occassions

Bij de aankoop van een auto was de eigenaar van Van Ham dealeroccassions niet bereid om ons mee te delen wanneer de auto afgeleverd zou worden. Zelfs na betaling van de volledige koopprijs liet hij ons daarover in onzekerheid. Als we hem daarover belden was hij ronduit onbeschoft. Op geen enkel wijze wilden hij ons informeren over het hoe en wat. We moesten maar gewoon afwachten tot hij ons zou bellen. Hoe lang het zou duren weigerde hij aan te geven. Ook kregen we geen enkele informatie over de reden waarom hij de auto nog niet kon afleveren behalve dan dat hij AFHANKELIJK WAS VAN ANDEREN!!!!. , zoal hij ons steeds schreeuwend via de telefoon liet weten. Wij konden niet LUISTEREN!!! en hij presteerde het zelfs om een de haak te gooien. Overleg over de afleverdatum was absoluut onmogelijk.
Zijn gedrag was zodanig, dat wij er zelfs aan begonnen te twijfelen of hij de auto überhaupt nog zou afleveren.

Ook bij een stevige woordenwisseling met de eigenaar van Van Ham occassions (in zijn showroom) bleef weigeren een afleverdatum te noemen en dreigde zelfs dat de auto niet zou worden afgeleverd en koopsom ook niet zou worden teruggestort. Toen hebben we er uiteindelijk voor gekozen de auto de dag na die woordenwisseling op te halen zonder dat de benodigde reparaties aan de auto waren verricht (vervangen sloten). Dat moeten we nu voor eigen rekening laten doen. Uiteraard willen we dat Van Ham die kosten betaalt, maar de kans daarop achten we (gezien zijn uitspraken en gedrag) nul.

Wij vinden dat Van Ham Occassions hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Van Ham Occassions?