Klacht Van Ham Occassions: tijdens Garantie reparatie niet betaald

Klachtnummer
# 80889
Gebruiker
Erikboltong
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 28 Augustus hebben we bij dit bedrijf een Toyota Aygo gekocht . De dag erna konden we niet meer schakelen en bleek de Koppeling drukgroep defect te zijn. Omdat we in Heerlen wonen konden we Na telefonisch overleg met meneer van der Ham de auto bij onze eigen garage laten maken en hem de faktuur van €596,45 sturen. Dit hebben we ook op 29 augustus gedaan en op 31 augustus antwoord gekregen dat ze in September ons het geld zouden overmaken. Dit is tot heden niet gebeurd en op Mails wordt niet meer gereageerd. ook telefonisch is meneer niet meer te bereiken.
toen we de auto kochten kregen we drie maanden garantie erbij.
We hopen dat jullie iets voor ons kunnen betekenen het is ten slotte voor ons een hoop geld.

De oplossing

We zouden heel graag willen zien dat ze hun afspraken zouden nakomen en het faktuur bedrag van de reparatie naar ons overmaken.
we hebben tenslotte aan alle eisen voldaan, en een mail van hun gehad dat ze in september zouden betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Van Ham Occassions hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Van Ham Occassions?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen