Klacht van Hardeveld vloeren: van Hardeveld vloeren

Klachtnummer
# 95843
Gebruiker
Mathieu de winter
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Klacht,ik heb bij een groothandel een laminaat vloer gekocht van de leverancier van hardeveld vloeren.
Deze vloer ligt kort tot dat ik zag dat mijn laminaat ging bollen op de naden.
Alles na gelopen wat ik fout gedaan zou hebben maar ik zag niets wat er fout aan kon zijn.
Dus via de groothandel een klacht van gemaakt.
Van hardeveld vloeren is langs geweest en alles na gelopen hij zag ook dat er niets fout was.....tot slot vroeg hij een stukje ondervloer.

Enige tijd later kreeg ik een brief dat mijn ondervloer van 3mm dik te dik is!!
Vandaar het bollen.
Ik sta nog te kijken van door hun verzonnen oplossing.
Verder krijg ik niets meer te horen niets vergoed.
OP hun verpakking staat ook niet en ze verwijzen mij alleen naar een Duitse site hoe je laminaat moet leggen in het Duits.

Oplossing hebben ze niet willen ze niet niets willen ze geen contact met de klant geen mail adres van de directie niets niets niets!!!

Schade 500 euro vloer is afgeschreven kwaliteit 0 !

Gewenste oplossing

Oplossing is vergoeden van mijn vloer.
Duidelijkheid voor klant dat 3mm ondervloer niet geschikt is.
Duidelijke vermelding.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat van Hardeveld vloeren hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over van Hardeveld vloeren?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen