Klacht Van Haren Schoenen: Retour naar antwoordnummer zoek in de retouren?

Klachtnummer
# 345625
Gebruiker
Iris###
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een maand geleden een pakket retour gestuurd via het antwoordnummer. Ik heb toen geen verzendbewijs ontvangen maar niet gelijk bij stilgestaan. Allereerst terug gegaan naar de winkel binnen een week maar zij kunnen niet in het Post NL systeem terug kijken wat de T&T is. Vervolgens heb ik gelijk Van Haren ingelicht maar zij konden helemaal niets betekenen.
We zijn nu 4 weken verder, ik heb met PostNL gechat maar zonder T&T kon ik niets. Vervolgens PostNL gebeld, hele aardige medewerkster die alle mogelijk opties doorgelopen heeft, na 35minuten niets kunnen vinden. Uiteindelijk weer Van Haren gebeld, de enige reden die zij geven is het retouren systeem dat achterloopt. (4 weken?!) Boodschap was dat ik de factuur maar gewoon moet betalen omdat ik anders een incasso bureau achter mij aan krijg. Op hoop van zegen werd mij verteld. Mijn inziens heb ik er alles aan gedaan om juist dit te voorkomen. Een klacht voor zowel Van Haren, door de lakse houding omtrent retouren, als Post NL, die een simpel retour pakket niet meer kunnen traceren.

Gewenste oplossing

Op z'n minst zorgen dat de retouren verwerkt worden in plaats van mensen maar 'af te laten wachten'. Van Haren kan mij niet eens een indicatie geven betreft de wachttijd voor verwerking van de retouren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Van Haren Schoenen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Van Haren Schoenen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen