Opgelost door Van Hoek & Partners Incassoservices BV: Mijn bank is er achter gekomen dat ik geen machtiging heeft gegeven aan Fitlife4U.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 268807
Gebruiker
Margaretha1960
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb enige tijd problemen met sportschool Fitlife4U, voorheen Olympia. Ik heb machtiging gegeven aan sportschool Olympia om maandelijks mijn contributie van mijn rekening af te halen, tot in Januari 2017 dat ik erachter ben gekomen dat er een nieuwe eigenaar in is gekomen en de naam is gewijzigd, heb ook geen bericht ontvangen dat er een nieuwe eigenaar in zal komen en de naam gewijzigd zal worden.
Nu heeft mijn bank de betaling van mijn contributie terug getrokken ivm dat ik geen machtiging heb gegeven aan Fitlife4U. Fitlife4U heeft hierover zoveel problemen gemaakt en dit doorgestuurd naar incasso Van Hoek&Partners, ik wilde mijn achterstallige contributie betalen per maand, daar was Fitlife4U niet mee eens, Fitlife4U eiste al het achterstallige contributie in een keer te voldoen en was ook niet meer welkom op de sportschool, had mijn lidmaatschap per direct opgezegd.
Tot ik mail ontving op 20-07-2017 incasso Van Hoek&Partners, dat ik binnen drie dagen het achterstallige contributie moest betalen. Ik heb via de site Van Hoek&Partners mijn bezwaar gemaild en ook al mijn correspondentie met Fitlife4U doorgestuurd naar info@vanhoek-partners.
Waarop ik een antwoord op terug heb ontvangen, dat de betaling is ontvangen van mijn achterstallige betalingen maar dat de incasso kosten nog betaald moest worden!
Contact opgenomen met juridisch loket, ivm dat consumentenbond mij niet verder kon helpen.
Op advies van juridisch loket, heb ik via info@vanhoek-partners een mail gestuurd, vanmorgen een mail ontvangen dat mijn dossier bij Van Hoek&Partners Incassoservices per heden niet meer actief is.
Wat mij ook erg verbaast is dat ik mijn klacht ook op de site https://www.klacht.nl/incassobureau-van-hoek-partners/ niet meer te vinden is.
Ik heb contact gehad met juridisch loket en zij willen mijn zaak volgen hoe incassobureau Van Hoek&Partners mijn zaak afhandelt.

De oplossing

Geen incasso kosten betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Van Hoek & Partners Incassoservices BV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Margaretha1960
    Datum
    Heb contact opgenomen met de incassobureau van Hoek & Partners BV per mail bevestigd, dat mijn dossier is gesloten op 01-08-2017.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Margaretha1960
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat ik de incasso kosten niet hoef te betalen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Van Hoek & Partners Incassoservices BV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen