Klacht Van Hoek en Partners: Aanmanen van verkeerde rechtspersonen zonder dossier

Holding

Van Hoek Partners heeft mijn Holding recentelijk een aanmaning gestuurd van een zaak die waarin mijn Holding op geen enkele manier betrokken is. Na het aantekenen van bezwaar kwam er geen reactie vanuit Van Hoek Partners (contact met Brenda) maar wel een 2e aanmaning. Ook daarop is er contact verzocht te krijgen met Van Hoek Partners, maar wederom geen reactie. Van Hoek Partners werkt zonder enige vorm van onderzoek op zaken waar ze geen inzicht in hebben. Bewijzen van betaalverzoeken of opdrachtbevestigingen kunnen niet worden getoond omdat deze niet bestaan. Van Hoek Partners maant nietsvermoedende rechtspersonen aan op een zeer onpersoonlijke en vervelende manier en trekt zich niks aan van gegronde bezwaren. Door te dreigen met en doorsturen van verhogingen van aanmaningen forceert het bedrijf tot betaling, zelfs wanneer de fout bij het bedrijf zelf ligt.

Gewenste Oplossing
Bij stopzetting van deze procedure, het verwijderen van mijn gegevens uit het bestand van Van Hoek Partners in combinatie met een bevestiging van het voorgaande.

Holding
I heb zelf de persoon moeten traceren om wie het werkelijk ging om deze persoon contact op te laten nemen met Van Hoek & Partners. Van Hoek & Partners heeft hierin geenszins moeite gedaan noch een passende oplossing geboden. Excuses vanwege een foutieve aanmaning is uitgebleven. Van Hoek & Partners sommeert lukraak bedrijven die zich van geen kwaad bewust zijn en neemt daarin niet zijn verantwoordelijkheid.

Ook een klacht indienen over Van Hoek en Partners?