Opgelost door Van Hoek en Partners: ineens verhoging

Remkoholkamp

ik kreeg een brief van van hoek en partners over een bedrag van 179,70 te betalen binnen veertien dagen na dagtekening van 6juni krijg de brief op 14 juni pas binnen.
ik stuur een mail of het ook op 21 gestort mag worden ivm salarisbetaling.
geen antwoord maar op 22 juni krijg jawel om 7:00 in de ochtend een mail van hun met daarin het verzoek het bedrag van 711,49 euro te betalen in zeven dagen????
ik weer een mail gestuurd met daarin de vraag of ze de mail niet hebben gehad en dat het bedrag van 179,70euro gestort was en waarom er ineens 531,79 meer in rekening gebracht word.Weer geen antwoord hierop.
Krijg ik net een mail met het verzoek om 531,79 te betalen omdat ze 179,49 euro binnen hebben gehad verder geen antwoord op mijn vragen ik moet het bedrag binnen drie dagen betalen anders word ik vervolgd zeggen ze.

antwoord op mijn vragen en ineens 513,79 gaan verhogen dat dacht ik niet zomaar uit het niets belachelijk.
dus eigenlijk was de zaak afgedaan met die 179,79 en nu willen ze ineens meer zomaar uit het niets.
dus zaak oplossen graag snel.

Van Hoek en Partners
    Geachte heer Holkamp,

Bedankt voor uw bericht.

Wij zien in uw dossier dat u reeds contact met ons opgenomen heeft voor een passende oplossing.

Wij zullen hier spoedig op vraag reageren en zodoende tot een passende oplossing komen.

Team webcare.
    Remkoholkamp
    ik hoop dat de oplossing goed is.

Remkoholkamp

Ook een klacht indienen over Van Hoek en Partners?