Klacht Van Hoek en Partners: joy4kidz ingebrekestelling

Klachtnummer
# 134739
Gebruiker
Rick
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geachte Heer/ Mevrouw,

Via een telefonische verkoopster van joy4kidz ben ik benadert voor een proefpakket kinderboeken.
Ik heb de verkoopster gevraagd of ik ergens aan vast zou zitten, dit zou niet het geval zijn.
Tot mijn verbazing zag ik toevallig op mijn abnamro dat er een automatische incasso van joy4kidz is bijgekomen (doorlopend) deze heb ik meteen geblokeerd.
Heb contact opgenomen met joy4kidz en de situatie gemeld, ik vindt dit niet kunnen dat er een automatische incasso wordt ingevoerd op mijn rekening zonder mijn medeweten.
Ik had nog niet eens boeken gekregen op dit moment; de boeken die mij werden toegestuurd heb ik retour afzender gestuurd.
En nu krijg ik zonder aanmaning jullie bedrijf in beeld.
Graag een goede oplossing

De oplossing

Ik wil hier geen kosten aan hebben, heb er al te veel moeite ingestopt

3 reacties

  1. Auteur
    Van Hoek en Partners
    Datum
    Geachte heer Henssen,

    Onder deze gegevens kunnen wij geen dossier vinden.

    Wilt u zo vriendelijk zijn om het betreffende dossiernummer aan ons door te sturen?

    In afwachting van uw reactie verblijven wij.
  2. Auteur
    Rick
    Datum
    Geachte Heer/Mevrouw,
    Het klantnummer 51900 is de enige referentie die ik op de brief zie staan, hier is een bedrag van 5,95 verhoogd met buitengerechtelijke incassokosten van 40,00. Dit is niet bekent bij hoek en partners? Dutch media group is de uiteindelijke uitgever vermoed ik. de brief is van 20-10-15 en ik heb 5 werkdagen om dit te betalen, ik denk dat jullie de 30e ingeschakeld zullen worden.
    Erg dreigende taal van een kinderboekenuitgeverij.
    Die de telefoon niet opneemt.
    Mvg
    R
  3. Auteur
    Van Hoek en Partners
    Datum
    Geachte heer,

    Hierbij willen wij u adviseren om contact op te nemen met Dutch Media Group.

    Team Webcare.

Ook een klacht indienen over Van Hoek en Partners?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen