Opgelost door Van Hoek en Partners: onterechte incasso / herinnering betaling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 106481
Gebruiker
ebro
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na bestelling van een proefpakket eind okt. 2014, heb ik het product volgens de voorwaarden binnen de gestelde termijn geretourneerd. Op 19/11/2014 werd er toch
€ 59,85 van mijn rekening afgeschreven, wat ik dezelfde heb laten storneren. Op 20/11-2014 telefonisch contact gehad, waarbij de telefoniste aangaf, dat men de retourzending wel binnen de gestelde termijn had ontvangen, maar dat e.e.a. langs elkaar heen was gegaan. Ze zou me uit het systeem halen en als ik binnen 14 dagen niets meer zou horen, dan kon ik dit als afgehandeld beschouwen. Nu na 5 maanden (17/4/2015) krijg ik een herinnering / incasso, welke in mijn ogen onterecht is, omdat er geen sprake is van een 'contract'.

De oplossing

Intrekken van de herinnering / incasso, omdat ik netjes aan mijn verplichtingen richting Green Tea Slim Patch heb voldaan.

2 reacties

  1. Auteur
    Van Hoek en Partners
    Datum
    Geachte,Inmiddels is uw dossier afgehandeld.Groet,Team Webcare
  2. Auteur
    ebro
    Datum
    akkoord

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ebro
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Van Hoek en Partners?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen