Klacht Van Hoek en Partners: Onterechte incasso Van Hoek en Partners

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 136970
Gebruiker
Greenhouse
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Bij een bezoek aan website van Panda Deals, waar niets besteld is, of toestemming gegeven is voor een of ander abonnement, heb ik een brief en diverse e-mails ontvangen.
Deze gaan over abonnementskosten !!!
Nooit een rekening ontvangen.
Vervolgens Panda Deals laten weten dat er niets besteld is.
Toch blijven er dreigende mails komen.
Hiervan melding gedaan bij Politie.nl.
Nu heb ik een brief ontvangen van incassobureau “Van Hoek & Partners”.
Omdat er geen verbintenis aangegaan is wil ik dus ook niets betalen.

De oplossing

Ik verlang dat deze onterechte rekening/incasso te niet gedaan wordt.

3 reacties

  1. Auteur
    Van Hoek en Partners
    Datum
    Naar aanleiding van het bezwaar dat wij hebben mogen ontvangen hebben wij inmiddels een schriftelijke reactie aan mevrouw gegeven.

    Team Webcare

  2. Auteur
    Greenhouse
    Datum
    Ik heb inmiddels gereageerd bij van Hoek en Partners.
    Het blijkt dat ik geen gegevens aan Panda Deals heb verstrekt.
    Panda Deals heeft via mijn IP adres mijn gegevens achterhaald.
    Inmiddels 3 verschillende facturen en aanmaningen ontvangen.
    Vind ik crimineel bedrag. Wordt vervolgd.
  3. Auteur
    Greenhouse
    Datum
    Op 12-11-2015 weer een e-mail ontvangen. Hierin stond dat er een aanmelding is gedaan en zijn er kattensnoepjes besteld.
    Een mail terug gestuurd dat er GEEN aanmelding is gedaan en er zijn ook nooit kattensnoepjes geleverd!
    Tot op heden 27-11-2012 geen reactie van Hoek en Partners ontvangen.
    Ik ben het dus niet eens met de vordering en betaal niets.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Greenhouse
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Van Hoek en Partners?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen