Klacht Van Hoek en Partners: Van Hoek en Partners zijn oplichters in mijn ogen kunnen ze niet gestopt worden?

Groengras#12

Mijn dochter had zich opgegeven bij altijd geslaagd voor een auto theorie cursus. De avond voor de cursus werd zij opgenomen in het ziekenhuis met een blindedarm ontsteking. Wij hebben hun gemaild om haar af te melden omdat ze telefonisch nooit bereikbaar zijn. Die zelfde week lag er een brief van van Hoek en Partners door de bus. Of ze maar even 150 euro wilde betalen. Wij hebben bezwaar aan getekend en een brief van het ziekenhuis mee gestuurd. Het bedrag werd toen 50 euro voor de gemaakte kosten. Dit bedrag moest voor 1 oktober betaald worden. Wij hebben dit overgemaakt. Nu krijgen we ineens te horen dat het niet binnen was bij hun en zijn nu weer 40 euro extra incassokosten verschuldigd. De dreigende taal in hun brieven en mailtjes vind ik nog het ergst. Een kind van 18 schrikt hier van!!! Volgens ons is dit niet zoals het hoort

Door het niet te laten betalen van die extra 40 euro

Van Hoek en Partners
    Geachte,

Op 25 September is per mail aan u medegedeeld dat onze opdrachtgever de vordering kwijtscheld met uitzondering van de reserveringskosten die door opdrachtgever aan CBR zijn betaald. Tevens is u vermeldt dat deze kosten uiterlijk 1 Oktober aan ons voldaan moet worden. Indien betaling uitblijft is alsnog het wettelijke termijn van 14 dagen overschreden en zullen de door wet bepaalde incassokosten in rekening worden gebracht.

Helaas hebben wij uw betaling niet op tijd mogen ontvangen en zijn derhalve de incassokosten in werking getreden.

Indien u van mening bent dat de betaling op tijd is betaald, dan verzoeken wij u om ons van een betaalbewijs te voorzien. Blijkt dan te kloppen dat de betaling tijdig verricht is? Logischerwijs zullen wij dan overgaan tot sluiting van het dossier. Indien anders blijft de vordering gehandhaafd.

Team Webcare Van Hoek & Partners

Groengras#12
Precies hetzelfde. Zij hebben het over het verstrijken van het wettelijke termijn van 14 dagen, op 25 september kregen wij pas antwoord op ons bezwaar dan is 1 oktober 6 dagen na deze mail en geen 2 weken. Dus onterechte incasso kosten.

Ook een klacht indienen over Van Hoek en Partners?