Klacht van Kapel: verkoop niet deugdelijke dure Loewe LCD tv

Lvannieuwburg

Ik zou graag een oplossing zien, voor het probleem van een niet meer werkende (niet deugdelijke produkt) van een Loewe xelos LCD TV. Factuur# 1003825 met een aanschafwaarde van 2406,90 euro verkocht aan mijn vader (88)
Ik heb de heer Corne van Kapel 3 keer gesproken hoe we de problemen van dit toestel konden oplossen, met geen positief resultaat anders dan:
1. de zender (Ziggo) prolematiek kon opgelost worden door een transformer te kopen die apart kon worden ingeschakelt om het Ziggo/Loewe probleem te omzeilen.
2. het niet meer werken van de tv (geen beeld, blijft in standby mode) met een reparatie van een nieuw moederbord te laten maken, kosten ongeveer 360 euro (inclusief belasting/arbeidsloon onbekend).
Het voorstel om de tv om te ruilen met een ander merk was een nee.
Op de aangetekende brief alsmede een email, om een oplossing te zoeken over de verkoop van een niet deugdelijk produkt, is niet op gereageerd.
Ik zou daarom de verkoop hierbij ongedaan willen maken.

In goed werkende conditie brengen van de huidige TV of omruilen voor een ander gelijkwaardig merk die geen problemen heeft met de Ziggo issues.

Wij vinden dat van Kapel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over van Kapel?