Klacht Van Kilsdonk koeriersdiensten: falend koeriersbedrijf. kast (erfstuk ouders) vermist

ikke

Vorig jaar oktober is onze moeder overleden. De inboedel is daarna verdeeld onder ons, haar dochters. Mijn zus die in Australië (in de buurt van Melbourne) woont, zou o.a. de eiken buffetkast krijgen. Ze heeft een koeriersdienst in de arm genomen die de kast voor haar zou verschepen. Daar zijn ze in december 2012 mee begonnen. Inmiddels is het november 2013. Ze heeft drie van de 4 lades van de kast ontvangen, weet ze dat de kast ondertussen in Austria ipv. Australië is geweest en heeft van de koeriersdienst niets meer vernomen. Het geld krijgt ze niet terug en de kast is foetsie. Ze bleef mailen , maar krijgt geen contact meer met het koeriersbedrijf. Emailadres bestaat niet meer, telefoonnummer ook niet??!

Ze wil nog steeds graag de kast (emotionele waarde), maar lukt dit niet, dan toch tenminste haar geld terug...

Wij vinden dat Van Kilsdonk koeriersdiensten hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Van Kilsdonk koeriersdiensten?