Klacht van Krimpen Bolsward: Niet nakomen van herhaalde toezeggingen slecht (spuit)werk op te lossen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 297217
Gebruiker
H.C. Span
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zowel de spuit werkzaamheden aan mijn Citroën Traction Avant uit 1938, als die aan mijn Citroën CX zijn niet naar tevredenheid verricht, hoewel ik daarvoor alle gelegenheid heb geboden. Het betreft concreet het spuitwerk aan het rechter voorspatbord van de Traction (kosten destijds 1000 euro) als het herplaatsen van de voorruit van de CX. Daarnaast zijn er aan de Traction tijdens de maandenlange stalling (onder een zgn. autobrug waarop een andere auto) nog beschadigingen aan o.a. het linker voorspatbord bijgekomen. Het oplossen ervan is door Van Krimpen diverse malen beloofd, de CX is daarvoor 2 keer naar hem terug geweest (zonder het gewenste resultaat) en de Traction heeft hij daarvoor zelfs komen ophalen.

De oplossing

Omdat Van Krimpen zelf heeft aangeven dit soort werkzaamheden aan dit soort auto's niet echt aan te kunnen (in een WatsApp-gesprek), lijkt mij een schadevergoeding op zijn plaats. De kosten om e.e.a. door derden, die dit werk wel aankunnen, te laten verrichten bedragen zo'n 1000 euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat van Krimpen Bolsward hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.C. Span
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over van Krimpen Bolsward?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen