Wij vinden dat Van Lanschot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Van Lanschot: Geen overzicht van de beleggingsrekening na overdracht ASR/Evi v Lanschot.
Details
Klacht
Goede middag,Evi van Lanschot heeft zonder onze toestemming de beleggingsrekening van de ASR bank in Utrecht overgenomen.Zowel de ASR bank als Evi van Lanschot willen GEEN laatste overdrachts-overzicht.......................................laatste saldo waarde.....................
Van de beleggingsrekening geven,er wordt aan beide kanten gestoeid met inlog codes en wachtwoorden die NOOIT werken,er wordt daarnaast wel gedreigd met de dagwaarde van de beleggingsrekening,die we volgens hun dan bij moeten gaan vullen.....
Gaarne een aanschrijving hierover,met vriendelijke groet,van der Noordaa/Machielsen.
Gewenste oplossing
Een laatste overzicht van het moment van overdracht van de beleggings-rekening van de ASR naar Evi-van Lanschot i.v.m. een NIEUWE hypotheekberekening en overwaarde van het huis in combinatie met de waarde ervan,dus een totaal berekening voor een overgangs- hypotheek.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.