Klacht Van Lanschot: Geen overzicht van de beleggingsrekening na overdracht ASR/Evi v Lanschot.

Klachtnummer
# 465527
Gebruiker
Herdershondachterindetuin 19504769
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Goede middag,Evi van Lanschot heeft zonder onze toestemming de beleggingsrekening van de ASR bank in Utrecht overgenomen.
Zowel de ASR bank als Evi van Lanschot willen GEEN laatste overdrachts-overzicht.......................................laatste saldo waarde.....................
Van de beleggingsrekening geven,er wordt aan beide kanten gestoeid met inlog codes en wachtwoorden die NOOIT werken,er wordt daarnaast wel gedreigd met de dagwaarde van de beleggingsrekening,die we volgens hun dan bij moeten gaan vullen.....
Gaarne een aanschrijving hierover,met vriendelijke groet,van der Noordaa/Machielsen.

Gewenste oplossing

Een laatste overzicht van het moment van overdracht van de beleggings-rekening van de ASR naar Evi-van Lanschot i.v.m. een NIEUWE hypotheek
berekening en overwaarde van het huis in combinatie met de waarde ervan,dus een totaal berekening voor een overgangs- hypotheek.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Van Lanschot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Van Lanschot?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen