Klacht Van Lanschot: Geld gestolen van mijn bank rekening en geen medewerkster de je wil helpeniemand die er achter gaat

Klachtnummer
# 444702
Gebruiker
lanong12
Datum
0 reacties

Details

Klacht

nadat mijn bankrekening na 15 jaren klant te zijn bij van lanschot werd op geheven werd met reden dat als ik geen beleggingen wil doen , er geen plaats voor mij is bij van lanscho

De bedragen die naderhand binnen kwamen op deze reeds opgehevelde rekening was nergens meer te bekennen
wel bevestigden ze mij dat het bedrag inderdaad binnen was gekomen,
ook werd het niet retour gestuurd naar de betalende partij maar het was VERDWENEN en ik zit nu al 2 weken op het bedrag te wachten
Telkens werd er gezegd dar het reeds in onderzoek is en zou ik bericht krijgen als het opgelost is Hoe kan een bank zo handelen, het is geld aan hem toevertrouwd en hij lapt het aan zijn laars en laat mij na 2 weken niets weten en steeds was het antwoord nog in onderzoek Enige 5 personen medewerksters klanten service beweerden steeds hetzelfde , maar als niemand iets doet en alleen dit blijven zeggen dat wordt het bedrag ook nooit terug gevonden
ik weet niet of deze klacht nog mij kan helpen

Gewenste oplossing

op zoek naar mijn verdwenen geld

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Van Lanschot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Van Lanschot?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen