Van Mastrigt Coins & Stamps Rotterdam

actief

Over ons

Van Mastrigt Coins & Stamps Rotterdam VOF / Safe Nederland / Brandkasthandel van Mastrigt Onze geschiedenis: In 1957 begon Jan van Mastrigt vanuit huis op de Willem Buytenweg 222-b een POSTZEGELhandel, daarna kantoor houdend op de Zwarte Hondstraat (niet te verwarren met Pietje Bel's Zwarte Hand). In 1965 verkregen wij het importeurschap van het Duitse merk SAFE, van de Schwabische Albumfabriek uit Bempflingen Duitsland, fabrikant van de postzegel voordruk landen albums, verzamel opbergsystemen en testapparatuur. In 1975 zijn wij begonnen met de handel in MUNTEN. Het versturen door geheel Nederland van Safe artikelen, alle andere merken en postzegels en munten bracht ons de noodzaak om de WINKEL aan de Botersloot te Rotterdam betrekken. In 1982 kwam zoon Mike van Mastrigt binnen het bedrijf werken. Sinds 1984 is Pa van Mastrigt zich steeds meer gaan verdiepen in SIERADEN (Twee maal MEESTBETALEND bedrijf bij TROS AKTUA GELD) Zoon Mike van Mastrigt nam in 1995 de postzegel-en muntenwinkel over van zijn vader. Samen met een team van doorgewinterde medewerkers bleven wij groeien en betrokken wij in 2000 een dubbel winkelpand, kelder en kantoor (300 m²) op de kop van de straat, de Botersloot 62 & 64, tegenover de GROTE BIBLIOTHEEK bij NS-, Metro-, -Tramstation BLAAK. Sinds begin 2000 nam ook onze internetwinkel een grote vlucht. Dagelijks wordt deze nog aangevuld met de vele producten die u via ons kunt bestellen. Staat het door u gezochte product er nog niet op, schroom niet maar email ons of bel ons even. Wij wensen u veel kijk- en vergelijkplezier op onze site. Wij zijn lid van de postzegelhandelaren vereniging NVPH en IFSDA, lid van de Munthandelaren vereniging NVMH. Door de verminderde belangstelling in aandelen, en de grote verliezen hierop, is de vraag naar GOUD en ZILVER enorm toegenomen. Sinds 2003 verkopen wij dus ook veel BELEGGINGSMUNTEN, zoals Krugerranden, Maple Leafs, gouden tientjes, etc. In 2009 zijn wij bezocht door het team van (nieuwe) Revu en zijn wij als MEEST betalende van de regio Rijnmond uit de bus gekomen. Sindsdien staat de telefoon roodgloeiend en de winkel vol met kopende en verkopende klanten.

Contactgegevens

Reactiesnelheid

Afgelopen 12 mnd Reageert
7 klachten Soms

Beoordelingen

De afgelopen 12 maanden beoordeelde(n) 5 consument(en) de klachtenafhandeling van Van Mastrigt Coins & Stamps Rotterdam gemiddeld met een 4,6
happy content sad angry
0 2 2 1

Waarom via Klachtenkompas?

• Maximale aandacht voor je klacht
  • Alles rondom je klacht in één overzicht
  • Gemakkelijk, gratis en (vaak) effectief
Van de Consumentenbond

Let op, per klacht kunnen meerdere berichten staan.

Ook een klacht indienen over Van Mastrigt Coins & Stamps Rotterdam?