Klacht Van Mastrigt Coins & Stamps Rotterdam: Gouden munten ingeleverd maar tot op heden nog geen betaling ontvangen.

sad Niet opgelost
Vuurtoren86Roodkapje?!÷

1e week van januari gouden munten ingeleverd, zou na 6 weken geld gestort krijgen. Zijn nu bijna 11 weken en vele niet beantwoorde telefoontjes verder en heb nog steeds niets ontvangen. Berichten aan medewerker voor dhr v Mastrigt doorgegeven maar geen respons!
Het gaat om een aanzienlijk bedrag, dus wil heel graag mijn geld.

Ik wil mijn geld op mijn rekening gestort krijgen.

Van Mastrigt Coins & Stamps Rotterdam
    Afgelopen 31 januari 2019 zijn wij verhuisd, van de Botersloot Rotterdam naar
    de Tinstraat 9, 2984 AN te Ridderkerk.
    Onze voorraad zit in 280 verhuisdozen, de stellingen zijn we weer aan het
    opbouwen om de voorraad daar in te gaan leggen.

De betalingstermijn kan dus iets langer zijn dan u van ons gewent bent.
    Alvast onze excuses hiervoor.

Mocht u nog vragen hebben, bel dan 010-2136643. Een beller = SNELLER!
    Wij krijgen dusdanig veel E-mails dat wij met de beantwoording regelmatig
    achterlopen.

Coins & Stamps Rotterdam
    Safe Nederland
    Naomi van Mastrigt
    Vuurtoren86Roodkapje?!÷
    Beste Naomi, bedankt dat er tenminste iemand reageert op mijn vraag/klacht. Dat jullie gingen verhuizen is mij verteld en ook dat het iets langer kon duren, maar 12 weken wachten vind ik echt te lang. Bovendien heb ik verschillende keren contact met jullie gezocht maar heb nooit respons gekregen. Ik kan je de verkoopbon laten zien dan kan het geld alsnog verstuurd worden. Want als het in doos nummer 160 ligt duurt het nog maanden voordat ik betaald word. Ik heb het geld hard nodig anders had ik de munten niet verkocht. Mvg Lia van den Berg
    Vuurtoren86Roodkapje?!÷
    Ik heb inmiddels bericht gekregen van de firma van Mastrigt, van Naomi van Mastrigt. Er werd mij verteld dat de late betaling komt doordat ze zijn verhuisd en er nog 180 dozen staan die moeten worden uitgepakt. Ik hoop dus niet dat ik in doos nr 160 zit want dan kan ik nog maanden op mijn geld wachten. Ik vind dat reactie beneden pijl want dat betekend dat er daar alleen geld binnenkomt maar er niets wordt uitbetaald omdat ze niet bij de dossiers kunnen. Ik eis mijn geld op, anders kom ik het persoonlijk ophalen. Maak maar een afspraak met me, lijkt me wel zo netjes.

Vuurtoren86Roodkapje?!÷
Geen, ik moet maar steeds blijven bellen en proberen dhr van Mastrigt ooit aan de telefoon te krijgen want een klant terug bellen is waarschijnlijk te veel gevraagd.

Ook een klacht indienen over Van Mastrigt Coins & Stamps Rotterdam?