Opgelost door Van Mastrigt Coins & Stamps Rotterdam: Oplichting

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 453684
Gebruiker
Alex van der Sluijs
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ze verkopen via de website een muntenset en ik krijg een order zonder banknummer. Nadat ik gemaild heb hierover krijg ik een nieuwe order, maar nu met banknummer. Na mijn overboeking blijft het stil. Een aantal keer gebeld, gemaild en geen enkele reactie meer. Bij nader onderzoek blijkt dat het bedrijf bij Kvk is uitgeschreven en op klachtenkompas lees ik over een verhuizing en smoesjes over dat alles in dozen zou zitten. Dan moet je niets verkopen. Vandaag antwoord apparaat wederom ingesproken met de mededeling dat ik uiterlijk vandaag antwoord wil en anders gaan we aangifte doen van oplichting.

De oplossing

Geld retour of alsnog leveren. Het gaat om 74 euro, maar ik vind het de moeite waard om bedrijven die dit flikken aan te pakken.

2 reacties

  1. Auteur
    Alex van der Sluijs
    Datum
    Nadat de heer Mike van Maastricht en Helene van Maastricht - Hogendonk in de gaten kreeg dat ik zijn persoonlijke gegevens had achterhaald, kreeg ik ineens opdezelfde dag een mail dat ze het product was uitverkocht en binnen enkele dagen zouden terug storten. Dat was donderdag dus ik wacht dat nog dit weekeinde af. Anders ga ik weer verder met de actie.
  2. Auteur
    Alex van der Sluijs
    Datum
    De terugbetaling is inmiddels ontvangen !!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Alex van der Sluijs
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld is teruggestort door Safe Nederland.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Van Mastrigt Coins & Stamps Rotterdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen