Klacht Van Mill: schade veroorzaakt door Van Mill maar geen financiële vergoeding

Klachtnummer
# 435518
Gebruiker
Y.C.M. van der Voort
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik lever mijn auto in bij Van Mill voor een reparatie en ik krijg hem met een deuk terug. Van Mill blijft volhouden dat dit mijn eigen schuld was omdat ik de auto niet op de handrem had gezet, wat ik wel heb gedaan en toen ik vertrok bij de garage stond de auto nog stil. De klachtenafhandeling bij Van Mill is echt heel slecht. Ik ga er niet vanuit dat Van Mill via deze weg mijn klacht wel gaat oplossen, maar ik wil breder ventileren dat ze echt heel slecht reageren bij klachten.

De oplossing

Ik wil dat ze mijn schade en de schade van de tegenpartij betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Van Mill hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Van Mill?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen