Klacht Van Mossel Peugeot: Ben gewoon belazerd door vanmossel peugeot heemskerk

Francob

Ik heb op 21/12/2019 een peugeot 208 gehaald bij vanmossel peugeot in heemskerk.Auto zag er op dat moment goed uit wat de lak betrof.ik heb voordat ik naar de auto toeging eerst gebeld met de verkoper (Mees smit)en gevraagd in welke staat de auto verkeerde en of de auto geen schade hebt gehad.Deze meneer Mees smit vertelde tegen mij via de telefoon,dat deze auto GEEN schade heeft gehad.Dus ik reed vanuit delft naar heemskerk.Toen ik de auto daar zag,toen zag de auto er wat de lak betrof goed uit.Maar nu komt het,toen ik met de auto naar huis ging,en vervolgens een x aantal keren de auto had gewassen,bleek dat bij iedere was beurt er steeds meer krassen op de auto kwamen,ik heb hier in januari over opgebeld,en ik zou terug gebeld worden(is toen niet gebeurd)vervolgens omdat ik met andere dingen bezig was,heb ik er niet meer aan gedacht om weer te bellen.Maar iedere keer als ik de auto ging wassen zag ik steeds weer meer krassen te voorschijn komen.ik weer gebeld na een aantal maanden,toen kreeg ik cris den ouden aan de telefoon.na een hoop gedoe zei hij dat ik de auto kon komen brengen om de auto op hun kosten te laten polijsten.ik heb de auto gebracht en werd tot mijn verbazing na drie uur gebeld,dat de auto klaar was.Dus mijn zoon en ik weer vanuit delft naar heemskerk.Wat ik toen zag,dat was om te huilen,auto zag er nog erger uit als toen ik hem bracht.Mijn persoonlijke mening en volgens andere poets bedrijven is het onmogelijk om een auto in 3 uur te polijsten.Vervolgen na een hoop gedoe heb ik mijn auto laten polijsten bij een bedrijf in delft(kosten 200 euro).Maar toen de mensen bezig waren met polijsten van de auto zagen zij de de auto waarschijnlijk schade heeft gehad,omdat de motorkap en een voorzij scherm waren overgespoten.Ik heb vervolgens weer gebeld met cris den ouden en verteld wat zij voor een auto hebben verkocht.cris van ouden ontkende dit allemaal en er wordt niets mee gedaan.Ik wil dit vooral naar voren brengen om zoveel mogelijk mensen hiervoor te waarschuwen.Ik kan er zelf niets meer mee,en moet hier mee leven.Ik ging dus naar vanmossel peugeot omdat ik nooit heb gedacht dat zo een groot bedrijf met zo een grote naam zulke praktijken uit halen,dus mensen wees gewaarschuwd.

dat deze auto in zijn geheel wordt over gespoten.Omdat de auto met name de motorkap sinaasappel gespoten is.

Wij vinden dat Van Mossel Peugeot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Van Mossel Peugeot?