Klacht van Mourik's huizenmaatschappij: Van Mourik huizenmaatschappij mist goed bestuur en laat zijn huurder in de kou staan

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 294463
Gebruiker
theo
Datum
0 reacties

Details

Klacht

mhm huizenmaatschappij in woerder heeft als woningverhuurder geen bereikbaarheid in het weekend voor calamiteiten. Bij uitval van de verwarmingsketel kun je mhm dus niet bereiken. Mhm heeft een zodanig onderhoudscontract met Feenstra de landelijke expert in onderhoud van cv ketels dat Feenstra in het weekend niet zonder toestemming van MHM mag repareren. Beiden zijn verantwoordelijk voor het contract en laten de mensen bewust in de kou zitten!

Gewenste oplossing

Ingrijpen door de bestuurder van MHM om per direct de verwarmingsketel te laten maken
Geboden oplossing
Een bedrijf is m.i. een afspiegeling van de eigenaar. Eigenaar Ing. Van Mourik is niet bereid geweest om mij te woord te staan en liet ons doodleuk in de kou staan! De weerspiegeling is zoals ook op internet over het bedrijf wordt aangegeven dat de bereikbaarheid en communicatie slecht is en verbetering niet waarschijnlijk is. Dankzij mijn eigen initiatief en doorzettingsvermogen bleef het minder dan vier dagen!! koud in de woning .
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat van Mourik's huizenmaatschappij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over van Mourik's huizenmaatschappij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen