Wij vinden dat Van Nood Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Van Nood Reizen: Onheuse behandeling door tourgids
Details
Klacht
Beter laat dan nooit, het zit mij namelijk nog steeds enigszins dwars. Gaat namelijk om een 3-daagse busreis van 24 juni vorig jaar naar Parijs. Puntgewijs:1) Bus kwam te laat op DH CS;
2) Tourgids deed denigrerend over het programma wat ik van tevoren had samengesteld om zoveel mogelijk te zien in zo weinig mogelijk tijd. Hun programma, waar je een aanzienlijk bedrag voor moest betalen, was volgens de gids beter;
3) Kwamen laat aan in Parijs en gingen gelijk door naar restaurant ipv hotel. Staat in gids dat dat kan, maar als je avondprogramma niet wil volgen, wordt je aan je lot overgelaten in de zoektocht naar hotel in een stad waar je nog nooit bent geweest;
4) Op de heenweg geen vaste plekken, op de terugweg wel. Toevallig voor alle mensen die mee waren gegaan met het programma van Van Nood. Gevolg: wij zaten gescheiden én
5) De chauffeur belde op terugweg niet handsfree tijdens het rijden en reed zonder gordel. Door politie hierdoor op de snelweg aan de kant gezet.
Gewenste oplossing
Op z'n minst excuses. Ook zie ik graag, voor de mensen die graag ook alles tot in de puntjes voorbereiden, dat zij gerespecteerd worden én dat zij niet aan hun lot overgelaten worden. Dat er dus even langs het hotel gereden wordt, om de mensen die dat willen, af te zetten. Kortom: wat beter met de klanten meedenken.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.