Klacht Van Nood Reizen: slecht hotel weekend Londen en niet volgens programma werken!

Ellen Filippini

Beste mensen van Nood Reizen,

Wij zijn 2 november voor een weekend naar Londen geweest, Londen zelf was mooi, maar helaas hadden we een heel slecht hotel en een reisleider die zich niet aan een programma hield zoals ons het was gegeven.
Hierover heb ik jullie 2 mailtjes gestuurd (9 & 19 november) en 1 telefoontje gepleegd ( 16 november) maar helaas nog steeds geen reactie ontvangen.
Dit pleit niet voor jullie, jullie hadden minstens een ontvangstbevestiging kunnen sturen en na het telefoontje actie kunnen ondernemen!!
Ik heb totaal niets van jullie vernomen, dit is echt slecht, en blijkt dat jullie dus zo niet alleen zijn met boekingen en afspraken maar ook in afhandeling van klachten.
Ik wil dan ook dat jullie nu zo snel mogelijk met mij contact opnemen om deze klacht op te lossen.
Wij hadden een hotel wat niet berekend was op groepen, geen voldoende brood, geen voldoende serviesgoed, geen voldoende stoelen, wij hebben op onze knieën aan de tafel ons ontbijt moeten nuttigen .... gewoonweg SCHANDALIG!! Hier heb ik foto's van als bewijs. Echt slecht.
Dus wil heel graag dat jullie dit gaan oplossen voor ons!!

Ellen Filippini

Dat ze na meerdere mailtjes en telefoontje nog geen reacties hebben gegeven en zo spoedig mogelijk contact met mij opnemen om deze klacht op te lossen.
Dit kan door een vergoeding/vermindering van de reissom of een nieuw goed weekend Londen aan te bieden.

Wij vinden dat Van Nood Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Van Nood Reizen?