Opgelost door Van poelgeest amstelveen: Leveren radiografisch bestuurde BMW 8i zoals afgesproken.

content Opgelost
R. van Lunzen

Ik had nog een bon van BMW ter waarde van € 50,- waarmee ik een radiografisch bestuurde BMW 8i wilde aanschaffen. De bon was geëxpireerd maar alleen omdat BMW de geldigheidsduur tegen de wettelijk regels in beperkt had tot minder dan een jaar. Na ruggespraak mocht ik de auto toch komen halen. Ik moest daar echter ruim 100 km voor rijden. Bij aankomst kreeg ik de auto echter niet mee omdat de cadeaubon verlopen was (!). Ik was dus voor niets gekomen. Het schaalmodel had ik willen schenken aan een kind dat opgroeit in armoede en geen cadeautjes krijgt met Kerst en Sinterklaas. Wat wat moet ik als volwassen vent met zo'n schaalmodel? Het getuigd van zo'n kruideniersmentaliteit. Voor een brutobedrag van € 48,- zetten ze een relatie overboord.

Ik wil dat het bedrijf de radiografisch bestuurde BMW 8i alsnog zoals afgesproken levert en ook excuus aanbiedt voor het mij onnodig heen en weer laten rijden. Ook al had de cadeaubon een einddatum van 31 december 2018 en was hij in augustus van dat jaar uitgegeven.

Wij vinden dat Van poelgeest amstelveen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

R. van Lunzen
De auto is alsnog opgestuurd. Helaas is mede door een sorteerfout bij DHL de auto pas na de feestdagen aangekomen (zaterdag 4 januari). Het cadeau kan dus niet meer onder de kerstboom. Maar ach, als er toch nog een kind heel gelukkig van wordt!

Ook een klacht indienen over Van poelgeest amstelveen?