Klacht Van Rhijn Bouw: Afschuiven van verantwoordelijkheid

J.A. Ridder

Bij de vooroplevering op 20-10-16 van onze woning hebben wij een probleem met ons badmeubel gemeld. De laden sloten ongelijk en lastig en openen is ook problematisch. Het betreft een badmeubel van Sfinx dat wij bij Plieger uit Leiden hebben besteld. Het badmeubel is geïnstalleerd door de fa Kuyt. Op 4-11 is de woning opgeleverd en toen is het punt ook aangehaald. Inmiddels wonen we hier (vanaf 15-12) met een slecht sluitend badmeubel.
Twee keer heeft er iemand van Van Rhijnbouw naar het probleem gekeken, maar niet kunnen oplossen.
Tijdens het proces verwijst Van Rhijnbouw naar Plieger, die weer naar Sfinx en die weer naar Kuyt. Nazorg van Van Rhijnbouw schuift het probleem inmiddels ook van zich af, we moeten het zelf oplossen met Kuyt, "dan zijn de lijntjes kort". De laatste week bijna elke dag contact gezocht met Kuyt, maar helaas, er gebeurt niets. Kuyt kan niets zonder Sfinx en die laat het afweten.

Een goed sluitend badmeubel, zoals in de showroom van Plieger aan ons is getoond.

Wij vinden dat Van Rhijn Bouw hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Van Rhijn Bouw?