Klacht Van Rijn fietsen: Fietsenberijf heeft onze fiets die ter reparatie aangeboden is weggegeven aan familielid

Greb

Wij hebben een damesfiets aangeboden ter reparatie. De fiets was door vandalen vernield. Het bedrijf adviseerde een nieuw achterwiel want daar zat een slag in.
Wij hebben de fiets daar lang laten staan. Mijn vrouw heeft twee miskramen gehad in de periode na het wegbrengen van de fiets. Nu is zij hersteld en dachten wij weer aan de fiets. De fietsenwinkel heeft de fiets weggegeven aan een nicht. Bij het ophalen heeft hij mij dit medegedeeld. Hij wist niet of hij hem terug kon halen. Ik werd in de winkel ook belachelijk gemaakt, men begon over dat ik stallingskosten moest betalen. De fiets is inmiddels terug in de fietsenwinkel. Ondanks dat daar al die tijd iemand op heeft gereden en de fiets overal heeft gestaan met kans op stelen moet ik de volledige rekening van 95 euro betalen. Ik vind dit niet reëel. Ik heb immers meer afschrijving op die fiets omdat daar al die tijd iemand anders gebruik van heeft gemaakt. De fietsenmaker stelt of betalen of afstand van mijn eigendom doen.

Ik wil niet de hele rekening betalen voor een fiets waar iemand anders een jaar lang op gereden heeft. Allereerst vind ik het onmenselijk om mij niet te vragen waarom het komt dat dit zo lang geduurd heeft voordat wij de fiets ophaalde. Ik verwacht van de winkelier een andere opstelling naar klanten die in hetzelfde kleine dorpje wonen en die een verschrikkelijke periode achter de rug hebben.

Wij vinden dat Van Rijn fietsen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Van Rijn fietsen?