Wij vinden dat van rijsel mode hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht van rijsel mode: Geen service en of garantie
Details
Klacht
Vrijdag 14-06 -2013en 2 korte broeken en 2 shirts gekocht samen € 212,00Zaterdag 15-06 broek voor het eerst aangetrokken en bij het eerste gebruik van het drukknopje op achterzak was de ene helft door de stof heen gekomen dus een gat, die zelfde ochtend terug naar de winkel, de broek moest eerst gewassen aangeleverd worden en zou dan gerepareerd worden, heb eigenaar verteld dat ik liever een zelfde nieuwe in de winkel aanwezige broek had, en geen gerepareerde , en dat ik 25 km verder woonde.
De eigenaar vertelde dat hij niet meer kon doen, waarop ik de vraag stelde , kan u dat niet of wil u dat niet, het antwoord was duidelijk dat wil ik niet.
Einde discussie en met de staart tussen de benen huiswaarts gekeerd.
prijs van de korte broek € 59,95
Is deze eigenlijk niet verplicht mijn geld terug te geven ?
Gewenste oplossing
Omruilen tegen een nieuw of mijn geld terug.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.