Klacht Van Staalduinen Louwes: Afspraken niet na gekomen.

Gebruiker1571222149

In de week van 26 september heb ik een andere auto aangeschaft, acsl had die week een show met bij elke gekochte auto een iPad of een weekendje weg cadeau. Toen ik de auto kocht, is er nooit gesproken over een iPad of een weekendje weg, mijn man kijkt 's avonds op hun website en ziet dat je er eigenlijk een iPad of een weekendje weg cadeau bij krijgt. Ik heb hierover een bericht gestuurd en kreeg de zelfde avond nog een Facebook berichtje dat ik daar geen recht op had omdat ik genoeg korting had gehad. Maar de korting die kon oplopen tot 5000 euro, de korting wat ik had gehad was ongeveer 2950 euro.
Wij zijn met Emir in gesprek geweest, maar dat duidt nergens op, op verzoek van de consumentenbond heb ik nog een brief gestuurd maar ook daarop krijg ik het antwoord dat ze aan alle acties hebben voldaan. Vandaag nog weer een bericht gehad met de volgende tekst:
Zoals vorige week besproken hebben wij aan alle acties voldaan, hier houdt het voor ons op.
Mijn klacht is, dat ik geen iPad of weekendje weg heb ontvangen terwijl ik daar naar mijn aanzien wel recht op heb.

Ik heb recht op de iPad dus, ik wil deze ook graag.

Bijlagen

Gebruiker1571222149
    Ik wil voor maandag bericht.
    ??
    Van Staalduinen Louwes
    Goedemiddag,

Hierbij wil ik reageren op de klacht van Mw. [naam verwijderd door moderator]. Ze heeft inderdaad bij ons een auto gekocht echter is met haar afgesproken dat er i.p.v. de I-pad er andere accessoires gratis gemonteerd zouden gaan worden op haar nieuwe auto. Dit betrof een Tom Tom navigatie en parkeersensoren achter die samen een waarde vertegenwoordigen van ongeveer de I-pad. Echter heeft mevrouw spijt gekregen van haar aankoop en er de volgende dag voor gekozen om de order te annuleren. Hier hebben wij over afgesproken dat dit kon onder betaling van de 15% annuleringskosten die bij de Bovag gelden. Hiervan heeft zij toen afgezien en daarna is alle ellende begonnen en de bedreigingen van mw. haar kant. Wij hebben aan onze verplichtingen voldaan en laten het hierbij.

Gebruiker1571222149
Zoals al aangegeven is er nooit over een iPad gesproken. Nu komen ze ermee dat dat benoemd is, ik heb nog een gesprek met Emir waarin hij aangeeft, ben ik met u eens. Op mijn reactie naar hem dat het nooit besproken is. En nu zeggen ze dat het besproken is? Nee dat is niet waar. En dat ik hun bedreig, dat is al helemaal niet zo. Waar halen ze het lef vandaan om zoiets te verzinnen?

Ook een klacht indienen over Van Staalduinen Louwes?