Klacht Van Til Interieur: slordige afwerking naden Rolf Benz bank

Klachtnummer
# 251014
Gebruiker
Pisyl
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een bank gekocht bij dit bedrijf van het merk Rolf Benz en een klacht ingediend over de afwerking van de naden. De klacht is
doorgestuurd naar de leverancier, die is langs geweest (de conversatie ging in het Duits, wat niet bijdraagt aan de duidelijkheid over zo'n onderwerp) maar vindt de klacht
binnen de tolerantie liggen maar wie bepaalt dat? Op de door hem gemaakte foto's is naar mijn mening duidelijk te zien
dat de naden van onze bank niet strak zijn gefixeerd, er zitten deuken in, van Til heeft foto's
van een andere bank gestuurd ter vergelijking, met dezelfde stof waar je kunt zien dat die naden wel strak zijn. Heb zulke gedeukte naden ook nooit
eerder gezien bij een bank. Van Til schuift de verantwoordelijkheid af naar
Rolf Benz en dat vind ik zeer kwalijk voor zo'n naar ik dacht gerenommeerd
bedrijf.

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat de naden alsnog strak gefixeerd worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Van Til Interieur hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Van Til Interieur?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen