Opgelost door Van Tilburg-Bastianen Groep: Levering van mijn nieuwe E-Golf vertraagd.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 341958
Gebruiker
Egol#076
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Tot 2x maal toe is door de dealer een afleverdatum gecommuniceerd die niet haalbaar blijkt te zijn. Mijn e-Golf staat ergens en het proces is niet onder controle bij TB. Althans zo komt het over. Er is geen proactieve communicatie bij het wegvallen van mijn 1e contactpersoon. Ik moet zelf bellen en achter komen dat een afleverdatum niet haalbaar is. Nieuwe contactpersoon doet zijn best alleen heb meer het gevoel dat TB geen grip op de situatie heeft. Ik moet mijn laadpaalleverancier en leasemaatschappij wederom berichten dat de levering is vertraagd. Van 23 oktober 2018, naar 10 januari 2019 en nu naar eind januari 2019....

Gewenste oplossing

Pro-actief communiceren en verwachting management. Gewoon leveren.
Ik zou vanaf November 2018 200 Euro p.m. gaan besparen aan mijn bijtelling. Als TB mijn verwachting wilt overtreffen dan wordt ik zeker verrast als zij overgaan tot compensatie.
Geboden oplossing
Levering van de auto op 25 jan. Geen compensatie en zonder de vermelde 4-season banden. De accu laadt, afgelopen 3 dagen, tot max. 160km volle accu! dat voldoet niet aan mijn verwachting. Wordt vervolgt.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Van Tilburg-Bastianen Groep is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Van Tilburg-Bastianen Groep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen