Van Tilburg-Bastianen Groep is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Van Tilburg-Bastianen Groep: Levering van mijn nieuwe E-Golf vertraagd.
Details
Klacht
Tot 2x maal toe is door de dealer een afleverdatum gecommuniceerd die niet haalbaar blijkt te zijn. Mijn e-Golf staat ergens en het proces is niet onder controle bij TB. Althans zo komt het over. Er is geen proactieve communicatie bij het wegvallen van mijn 1e contactpersoon. Ik moet zelf bellen en achter komen dat een afleverdatum niet haalbaar is. Nieuwe contactpersoon doet zijn best alleen heb meer het gevoel dat TB geen grip op de situatie heeft. Ik moet mijn laadpaalleverancier en leasemaatschappij wederom berichten dat de levering is vertraagd. Van 23 oktober 2018, naar 10 januari 2019 en nu naar eind januari 2019....Gewenste oplossing
Pro-actief communiceren en verwachting management. Gewoon leveren.Ik zou vanaf November 2018 200 Euro p.m. gaan besparen aan mijn bijtelling. Als TB mijn verwachting wilt overtreffen dan wordt ik zeker verrast als zij overgaan tot compensatie.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.