Opgelost door Van Tilburg-Bastianen Groep: Niet Serieus genomen door Dealer

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 257536
Gebruiker
Volkswagen GTE
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na het verlengen van mijn abonnement om gebruik te maken van mijn App voor mijn Auto op de telefoon werkt deze niet meer, Word van het kastje naar de muur gestuurd en een oplossing word niet geboden zowel door volkswagen als door de dealer niet dit duurt al ruim 3 maanden.

De oplossing

Snel actie ondernemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Van Tilburg-Bastianen Groep hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Volkswagen GTE
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Van Tilburg-Bastianen Groep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen