Klacht Van Tilburg-Bastianen Groep: Tilburg Bastianen heeft door software update een defect veroorzaakt dat ze niet willen oplossen.

Lakeman-VW-eigenaar

Na het updaten van de sjoemelsoftware op m'n VW Tiguan maakt mijn Tiguan een ratelend geluid tussen de 1800 en 3000 toeren. Er komt geen motor alarm in maar het geluid is zeer hinderlijk. Voorts ben ik nu niet in staat om deze auto te verkopen aan particulier of in te wisselen voor een correcte prijs. Van Tilburg Bastianen zegt dat de ratel ook door de gelopen kilometers (250.000) kan komen en legt de bewijslast bij mij neer, echter hij begon pas met ratelen direct na hun software ingreep... Ik moet volgens TB dus aantonen dat er geen ratel op de auto zat toen ik hem naar de garage bracht, dat gaat dus niet, en daarmee is de kous af voor TB en ook PON overigens die ons niet verder kunnen helpen.

TB zal herstel van de auto naar de conditie van voor de sjoemelsoftware update moeten doen, dat is dus zonder ratel bij 1800 tot 3000 toeren, kostenloos. Mocht dit niet mogelijk zijn moet er een faire overname prijs geboden worden die ons in staat stelt een goed werkende Tiguan aan te kunnen kopen in zelfde conditie.

Wij vinden dat Van Tilburg-Bastianen Groep hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Van Tilburg-Bastianen Groep?