Klacht van Vuijk: Loodgieter antwoord niet!

Klachtnummer
# 271275
Gebruiker
Li3
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 18 April nieuwe boiler Wesen Inox Flat 80L gekocht bij Van Vuijk Loodgieter en door de eigenaar Jesse van Vuijk geinstalleerd. Enkele weken terug begon de boiler te lekken vanuit het onderkant en vanuit het scherm. Contact gezocht met de loodgieter. In eerste instantie ging hij meteen het bedrijf mailen. Na dat antwoord de loodgieter niet meer. Steeds contact gezocht maar hij antwoord niet op mijn berichten ook al kan ik zien dat hij die heeft gelezen,

De oplossing

Ik wil nu weten bij welke bedrijf de boiler is gekocht zodat ik de klacht bij hun kan indienen. Wat ik vraag is dat de loodgieter mij die antwoord kan geven. Het is door hem geplaatst en is nog binnen het recht van 6 maanden als consument.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat van Vuijk hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over van Vuijk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen