Klacht Van Wanrooij Keuken- en Badkamerspecialist: na 6 maanden nog steeds niet de toegezegde restitutie betaling ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 192488
Gebruiker
KS
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij Van Wanrooij badkamer installaties en toilet combinatie afgenomen. Op zich prima geïnstalleerd, alleen het toiletfonteintje bleek technisch niet geschikt. Deze is begin van dit jaar omgewisseld onder toezegging dat het prijsverschil gerestitueerd zou worden. We zijn nu ruim 6 maanden en evenzovele herinneringen verder, en bedrag is nog steeds niet gerestitueerd.

De oplossing

Binnen 2 weken geld retour gestort. Prijsverschil 350 euro.

1 reactie

  1. Auteur
    KS
    Datum
    Van Wanrooii komt afspraken niet na

Uiteindelijke oplossing

Auteur
KS
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Van Wanrooij Keuken- en Badkamerspecialist?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen