Klacht Van Wees zeist: Slecht afspraken maken met dit bedrijf

Vos

Op 20 november van Wees gebeld. Ik kreeg geen gehoor door een storing op de vaste lijn. Daarna werd ik teruggebeld door een medewerker en heb een afspraak gemaakt voor 28 november om 10.30 uur.
Toen ik echter vanuit Amersfoort naar Zeist ben gereden (30 min) kreeg ik te horen dat er bij hen niets bekend was van een afspraak met mij.
Ze gaven ook niet echt de indruk het vervelend voor mij te vinden dat ik die reistijd gespendeerd heb aan een niet doorgaande afspraak.
Vooral deze houding stuitte mij tegen de borst en heeft mij besloten om deze klacht te plaatsen

Hoeven niets meer te doen, de klacht zegt denk ik al voldoende. Mij zien ze daar nooit meer

Wij vinden dat Van Wees zeist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Vos
Van Wees heeft op geen enkele manier contact opgenomen. Ze vonden het blijkbaarnormaal om afspraken niet na te komen. Ga alsjeblieft naar een ander bedrijf. Er zijn er genoeg!

Ook een klacht indienen over Van Wees zeist?