Klacht Van Wees zeist: Slecht afspraken maken met dit bedrijf

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 498999
Gebruiker
Vos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 20 november van Wees gebeld. Ik kreeg geen gehoor door een storing op de vaste lijn. Daarna werd ik teruggebeld door een medewerker en heb een afspraak gemaakt voor 28 november om 10.30 uur.
Toen ik echter vanuit Amersfoort naar Zeist ben gereden (30 min) kreeg ik te horen dat er bij hen niets bekend was van een afspraak met mij.
Ze gaven ook niet echt de indruk het vervelend voor mij te vinden dat ik die reistijd gespendeerd heb aan een niet doorgaande afspraak.
Vooral deze houding stuitte mij tegen de borst en heeft mij besloten om deze klacht te plaatsen

De oplossing

Hoeven niets meer te doen, de klacht zegt denk ik al voldoende. Mij zien ze daar nooit meer

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Van Wees zeist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Van Wees heeft op geen enkele manier contact opgenomen. Ze vonden het blijkbaarnormaal om afspraken niet na te komen. Ga alsjeblieft naar een ander bedrijf. Er zijn er genoeg!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Van Wees zeist?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen