Klacht Van Wijnen: Nazorg-midden reageert niet op onze mailtjes. Schade binnen garantie tijd.
Details
Klacht
Wij hebben in januari 2023 (binnen garantie) aangegeven dit er iets kapot is binnen onze nieuwbouwwoning. Er wordt gewoon geen reactie gegeven. Nu ineens geven ze aan dat alles buiten de garantie is en zijn ze de mail van januari 2023 vergeten?Ze negeren onze mails en laten ons achter met schade en enorm veel kosten!!
Nazorg-midden (van wijnen) zijn echt triest bezig. Meerdere mensen hierin in de wijk hebben hier last van. De klachten worden niet behandeld, niet serieus genomen of er wordt gewoon niet gereageerd. Ik verwacht dan ook een passende oplossing voor de schade die wij zijn opgelopen.
Gewenste oplossing
Allereerst communicatie naar ons toe. En dit met een gepaste oplossing voor de schade die wij de afgelopen anderhalf jaar hebben opgelopen (binnen garantietijd).Schadevergoeding dus.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.