Klacht Van Wijnen: Nazorg-midden reageert niet op onze mailtjes. Schade binnen garantie tijd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 689543
Gebruiker
smit1234
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Wij hebben in januari 2023 (binnen garantie) aangegeven dit er iets kapot is binnen onze nieuwbouwwoning. Er wordt gewoon geen reactie gegeven. Nu ineens geven ze aan dat alles buiten de garantie is en zijn ze de mail van januari 2023 vergeten?
Ze negeren onze mails en laten ons achter met schade en enorm veel kosten!!
Nazorg-midden (van wijnen) zijn echt triest bezig. Meerdere mensen hierin in de wijk hebben hier last van. De klachten worden niet behandeld, niet serieus genomen of er wordt gewoon niet gereageerd. Ik verwacht dan ook een passende oplossing voor de schade die wij zijn opgelopen.

Gewenste oplossing

Allereerst communicatie naar ons toe. En dit met een gepaste oplossing voor de schade die wij de afgelopen anderhalf jaar hebben opgelopen (binnen garantietijd).
Schadevergoeding dus.
Geboden oplossing
Er is geen contact met ons opgenomen! En dit wordt wel aangegeven.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Van Wijnen
    Datum
    Wij hebben uw klacht intern in behandeling genomen en er zal zo spoedig mogelijk contact met u worden opgenomen.
  2. Auteur
    Van Wijnen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en daarmee sluiten we het dossier op dit platform.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Van Wijnen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen